BLOC-O-LIFT T
Funzione
A curva caratteristica assai piatta furnisce l'assistenza di forza quasi uniforme nantu à tutta a corsa. Questu facilita l'aghjustà a tavula, indipendentemente da u so pesu, senza chì a tavola perde stabilità o forza.
Questa molla di gasu pò esse stallata in ogni orientazione. A serratura pò esse liberata in modu opzionale da a leva di manu o di pede chì permette à l'altezza di a tavola per esse aghjustata rapidamente è facilmente.
I vostri vantaghji
● Ajustamentu rapidu è faciule per via di un ammortizzamentu di compressione bassu è ancu di distribuzione di forza nantu à tutta a corsa
● Disegnu compactu cù una longa corsa
● Muntà in ogni orientazione pussibule
● Table hè chjusu rigidly in ogni pusizioni
Esempii di Applicazioni
● Tavulini di pub (tavuli di basa unica)
● Scrivanie (desks à duie colonne)
● Pulpiti di parlante
● Nightstands
● Banchi di cucina regulabili in altezza
● tavule RV
BLOC-O-LIFTT hè u disignu di una molla à gas cù una curva caratteristica di molla particularmente piatta, chì furnisce una forza quasi uniforme nantu à tutta a corsa. Permette un regolazione precisa è cunfortu di l'applicazione. BLOC-O-LIFT T si distingue per u so design compactu è pò esse muntatu in ogni pusizione. U mecanismu di attuazione pò esse operatu da a manu o di u pede, via leva o cable Bowden.
U BLOC-O-LIFT T hè statu installatu cù successu in i mobili, in particulare in tavulini, scrivanie, tavoli di notte, o piani di scrivania regolabili in altezza, una è doppia colonna.
Vantaggi specifichi
Distribuzione uniforme di forza nantu à tutta a corsa
Disegnu compactu cù una longa corsa
Cumu travaglianu?
A caratteristica fascinante di una molla di gas lockable hè chì u so bastone pò esse chjusu in ogni puntu di u so viaghju - è stà quì indefinitu. U strumentu chì attiva stu mecanismu hè un plunger. Se u pistone hè depressu, u bastone pò operà cum'è di solitu. Quandu u pistu hè liberatu - è questu pò esse in ogni puntu di u colpu - u bastone hè chjusu in una pusizione specifica.
A forza di liberazione hè a forza chì avete bisognu di applicà per attivà o disattivà a serratura. In teoria, a pressione di liberazione hè ¼ di a forza di estensione di u pistone. In ogni casu, in a pratica, deve ancu esse cunsideratu a forza necessaria per rompe i sigilli nantu à l'attuazione, per quessa, quandu si crea una molla bloccabile, a forza di liberazione deve esse sempre ligeramente più alta.