Prublemi cumuni è suluzione quandu si stallanu gas spring

Prublemi è Soluzioni quanduinstallà e molle di gas

1. A prufundità è l'altitudine di u spaziu

A stallazione di a molla di gas vene cun numerosi prublemi.Per esempiu, per guarantiscia l'integrità di u fondu, si pò mette una molla di bobina in a sacchetta di u stessu core.

Inoltre, a prufundità di a sacchetta deve esse limitata.A durata hè mantinuta sottu cuntrollu à 2 è l'angulu hè guardatu à 30 gradi.

A stallazione deve piglià in contu u stilu di u filu sanu è deve lascià un spaziu di 3 mm, in quale u pad di pressione deve esse cumpletamente in cuntattu cù a molla di gas.

Se a sacchetta hè troppu chjuca, puderia avè un core più profundo.Qualchidunu pò pensà à pruvà prima per vede s'ellu ponu risponde à i requisiti di spaziu prima di installà.

2. A pusizione di u pistone

L'asta di pistone deve esse inserita in a pusizione discendente è ùn hè micca voltata quandu umolla di gashè stallatu.In u risultatu, ci hè menu attritu è ​​un rendimentu più grande di ammortizzamentu è ammortizzante.

Sia a molla di gasu pò funziunà nurmalmente dipende direttamente da quantu hè stallatu bè o pocu u fulcrum.

Permette chì u fulcrum si move versu a linea media mentre si chjude per permette chì a porta sia automaticamente alluntanata.Durante l'usu, i surgenti di gasu ùn devenu esse inclinati o sottumessi à e forze laterali, è ùn deve micca esse utilizati cum'è corrimani.A struttura di a molla di gas cambierà in un periodu cusì prolongatu.

3. A durabilità sigillata

A superficia di a barra di pistone ùn deve micca esse dannata da a molla di gas per guarantisci l'affidabilità di u sigillu.U pistoni ùn deve micca esse pittura o altri sustanzi chimichi appiicati à questu, nè a molla di gasu ùn deve esse preinstallata in u locu desideratu per saldatura, grinding, pittura, etc. U processamentu accurtà a vita utile di a molla di gas. 

Ci vole à assicurà chì l'attrezzatura pare pulita è pulita mentre u travagliu hè fattu.A forza di cumpunenti chì a molla di gas produce mentre opera pò assicurà una funzione di smorzamentu è buffer più grande.

Guangzhou Tieying Spring Technology Co.,Ltdhà 22 anni di sperienza in a produzzione di molle a gas,valutatu da SGS, 19 anni di primavera à gas ISO9001 & TS16949.A qualità è a vita di serviziu di Tieying Spring hè più di 200000 volte.Ùn ci hè nisuna fuga di gas, nè perdite d'oliu, è basicamente ùn ci hè micca prublemi dopu a vendita.Se vulete sapè più nantu à l'applicazione di a molla di gas, per piacè cuntattateci!

 


Tempu di Postu: Apr-15-2023