I prublemi cumuni di a molla di gas di compressione è alcuni esempi

In u prucessu di utilizà a molla di gas di compressione, pudete avè qualchì problema in l'usu.A seguente brevi rùbbrica riassume certi prublemi cumuni, dendu esempi, è i seguenti sò esempi di prublemi cunnessi.

1. Avete bisognu di utilizà arnesi permolla di gas di compressione?

A primavera di gas di compressione ùn hà micca bisognu di strumenti per a compressione, cusì a risposta à sta quistione hè "No".Inoltre, avemu ancu bisognu di sapè chì a distanza di centru in a primavera di gas di compressione hè a lunghezza di a stallazione.Sia a lunghezza hè appruvata o micca hè ligata à se a molla di gas pò esse installata direttamente.Dunque, duvemu attentu à questu è micca piglià à ligeru.

2. Qualessu di e cundizioni tecniche è i normi di a primavera di gas di compressione deve esse riferitu?È se u so principiu di travagliu hè u listessu cum'è quellu di l'urdinariumolla di gas?

I cundizioni tecnichi è i normi di a molla di gas di compressione si riferiscenu principalmente à GB 25751-2010.In quantu à u so principiu di travagliu, hè u listessu cum'è a primavera di gas ordinariu.Realizeghja u muvimentu di u so pistone internu per mezu di a differenza di pressione generata in l'internu, per ottene u scopu di l'usu.

3. Pò umolla di gas di compressioneesse usatu nantu à a porta di u compartmentu laterale di l'autobus?

A molla di gas di compressione pò esse usata nantu à a porta di u compartment laterale di l'autobus, cusì a risposta à sta quistione hè sì.Inoltre, se a molla di l'aria compressa hè aduprata, u riposizionamentu di a porta di u compartmentu laterale pò esse cumpletu bè per impediscenu di esse influenzatu, cusì causendu danni, ancu danni, è affettanu ancu a vita di serviziu.Tuttavia, deve esse nutatu chì u gradu di cumpressione di a primavera di l'aria compressa hè determinata da u pesu di a porta di u compartment laterale è a pressione di a primavera di l'aria.

A molla di gas di compressione hè ancu largamente usata.Certi autobus è vitture utilizanu ancu surgenti d'aria compressa.A sicurità di i veiculi hè impurtante, cusì fate attenzione à l'ispezione dimolle a gas di compressione.


Tempu di Postu: 04-Jan-2023