Passi cumuni per a stallazione di una molla di gas lockable

Metudu di stallazione dimolla à gas chjusu:

Umolla à gas chjusuhà un gran vantaghju chì hè faciule d'installà.Quì descrivimu i passi cumuni per installà a molla di gas lockable:

1. L'asta di pistone di a molla di gas deve esse stallata in una pusizioni downward, invece di upside down, in modu di riduce l'attrito è assicurà una bona qualità damping è cushioning.

2. A determinazione di a pusizione di stallazione di u fulcrum hè a guaranzia per u funziunamentu currettu di a molla di gas.A molla di gasu deve esse stallatu in modu currettu, vale à dì, quandu hè chjusu, lasciate passà nantu à a linea media di a struttura, altrimente, a molla di gasu spessu automaticamente alluntanassi.

3. Umolla di gasÙn deve esse sottumessu à forza di inclinazione o forza laterale durante u funziunamentu.Ùn deve esse usatu cum'è un passaghju.

4. Per assicurà l'affidabilità di u segellu, a superficia di u pistone ùn deve esse danatu, è a pittura è i sustanzi chimichi ùn anu micca dipinti nantu à u pistone.Ùn hè ancu permessu di installà a molla di gasu à a pusizione necessaria prima di spraying è pittura.

5. A molla di gasu hè un pruduttu d'alta pressione, è hè strettamente pruibitu di disseccà, coce o smash it at will.

L'attenzione deve esse pagata durante a stallazione: per assicurà l'affidabilità di a sigillatura, a superficia di a barra di pistone ùn deve esse dannata, è a pittura è i sustanzi chimichi ùn sò micca dipinti nantu à a barra di pistone.Ùn hè ancu micca permessu di stallàmolla di gasà a pusizione necessaria prima di spraying è pittura.Ricurdativi chì a barra di pistone ùn deve micca girà à manca.cum'è

Hè necessariu d'aghjurnà a direzzione di u connector, chì pò esse giratu solu à a diritta.Questu permette ancu di rotà in una direzzione fissa.A dimensione di a molla di gas deve esse ragiunate, a forza deve esse apprupriata, è a dimensione di u colpu di u pistone deve esse spaziatu, perchè ùn pò micca esse chjusu, o serà assai fastidiosu per mantene in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-31-2022