Paragone di strutture di molla di gas lockable è tipi di cumpunenti di valvula

可控簧

In i tipi specifichi di surgenti di gas, a nostra cumpagnia hà sette tippi di surgenti di gas.Ma eccu ciò chì oghje hè tuttu.- Surghjenti à gas chjusi. Allora eccu trè cose chì avemu da parlà.
1. Ci hè una diffarenza trà umolla à gas chjusuè a molla di gas ordinariu in struttura?
Molla di gas in a molla di gas lockable questu, hè nantu à a struttura, se paragunatu cù a molla di gas ordinariu, cusì ci hè una certa differenza, perchè a molla di gas ordinaria, hè nantu à a cumpusizioni, principale hè un cilindru di pressione, pistone, pistone. , manica di guida di sigillatura è riempia queste parti, è a molla di gas cuntrullabile, hè di più.U principiu di a molla di gas lockable hè di riempie gas inerte o mistura di oliu è gasu in u cilindru di pressione chjusu, cusì chì a pressione in a camera hè parechje volte o decine di volte più altu ch'è a pressione atmosferica, è l'usu di a croce di pistone. -sectional area hè menu cà l 'area cross-sectional di u pistone à ghjunghje sin'à u muvimentu di u piston rod.Allora, nantu à sta quistione, a risposta hè sì.
2. Pò uchjusuprimavera d'ariaesse usatu nantu à a sedia girevole?L'asta di pistone hè telescopica?
Molla di gas Lockable, chì pò esse usata in a sedia rotativa, per ghjucà u rolu di l'ajustamentu di a pusizione, perchè, hè l'usu di a molla di gas cuntrullabile sta caratteristica.Quandu a molla di gas in acciaio inox agisce, a diferenza di pressione trà i dui lati di u pistone hè aduprata per rializà u muvimentu di u pistone.Ci sò diverse strutture è tippi di surghjenti di gas à scuntrà differente esigenze usu, machini custruzzioni usatu principarmenti cumpressione tippu di primavera di gas, stu tipu di primavera di gas principarmenti ghjucà un rolu di sustegnu, solu cortu è longu dui pusizioni di travagliu, in u colpu ùn si pò piantà.Inoltre, a dumanda per questu hè relativamente grande.Tuttavia, hè generalmente riferitu cum'è una primavera d'aria di sedia giratoria.È u pistone in a molla di gas lockable, pò esse telescòpica allargata è mettafora indent in un certu limitu di flessibilità, in modu à ghjunghje sin'à e caratteristiche eccezziunali di u so cuntrollu.
3. Ci hè unchjusuvalvola nantu à uchjusumolla di gas?
A risposta à sta quistione, ovviamente, hè sì, perchè cum'è pudete vede da u nome di a primavera di gas.A barra di supportu pneumatica ùn deve esse invertita, chì pò riduce l'attrito è assicurà a qualità di smorzamentu è a funzione di buffer.Installa cù un metudu precisu, vale à dì, quandu chjusu, lasciate passà nantu à a linea centrale di a struttura, altrimente, spessu apre automaticamente a porta.Installa in a pusizione desiderata prima di spraying è pittura.È, u so pistone internu, hè generalmente usatu pistone cavu.Per lockable l'apertura è a chjusa di a valvula, per rializà u cuntrollu di a so pusizione di arrestu, per ottene un bonu effettu di usu.
Per a molla di gas lockable, si pò dì chì questi prublemi sò assai degni di u nostru trattamentu seriu è di a cundutta, è sapete cumu risponde currettamente, per quessa, ancu in u travagliu propiu, pò ancu affruntà tranquillamente è risolve bè, piuttostu cà. à una perdita, è dopu, portanu novi prublemi o qualchì problema innecessariu.

Sì avete qualchì altra quistione, sentite liberu di fàcuntatta ci.Avemu un cordiale benvenutu per discutiri cun noi!

微信图片_20220923094456


Tempu di Postu: 29-Sep-2022