Definizione di l'ammortizzatore è u scopu di l'applicazione

Ammortizzatorisò stati usati prima in l'industria aerospaziale, militare è altre, è u so rolu principali era l'efficienza di assorbimentu di scossa.In seguitu, sò stati appiicati lentamente à l'industria di l'edificazioni, di i mobili è di l'hardware.Dampers apparisce in parechje forme, cum'è damper pulsation, damper magnetorheological, damper rotary, damper idraulici, etc. Differenti dampers pò avè diverse forme, ma i so principii sò listessi.Sò tutti pensati per riduce a vibrazione, cunvertisce l'attrito in energia interna, è guidà l'operazione di tuttu u sistema.

Damping si riferisce in generale à bluccà u muvimentu relativo di l'uggetti è cunvertisce in modu efficace l'energia di attritu generata in energia di calore necessaria o altre funzioni chì ponu dissipare l'energia.Tecnulugia damping di struttura damping hè principarmenti à stabilisce i dispusitivi damping in certi parti spiciali di a struttura: supportu, joint o connector, spaziu di pavimentu, edifici adiacenti, mure di taglio, nodi, strutture principali è ausiliari, etc.

U dispusitivu di smorzamentu hè adupratu per fà generà attritu, curvatura, torsione, taglio, deformazione di isteresi viscosa, deformazione di isteresi elastoplastica è deformazione di isteresi viscoelastica per assorbire l'energia generata in a struttura di input di vibrazione, in modu di riduce a risposta sismica di u principale. struttura, effittivamenti evitari u dannu o collapsu di a struttura, è ghjunghje u scopu di cuntrollu riduzzione vibration.I cumpunenti di smorzamentu in a struttura di smorzamentu sò basicamente in un statu elasticu, furnisce principarmenti una rigidità o smorzamentu eccellenti sufficienti per a struttura principale, in modu chì a struttura di smorzamentu pò risponde efficacemente à i requisiti richiesti in l'usu normale.

Ci sò trè tippi di dampers: damper liquidu,serranda di gasè ammortizzatore elettromagneticu.Damper hè un dispositivu per furnisce resistenza à u muvimentu è riduce l'energia di u muvimentu.L'ammortizzatori ghjucanu un rolu impurtante in cumpensà u picculu attritu è ​​a resistenza di l'aria in u sistema di pendulu di pickup di vibrazione è migliurà a risposta di frequenza.Diverse applicazioni includenu: ammortizzatore a molla, smorzatore idraulico, smorzatore di impulsi, smorzatore rotante, smorzatore di ventu, smorzatore viscoso, cerniera di smorzamento, rail di scorrimento ammortizzante, ferramenta per mobili, ferramenta per armadi, ecc.

Guangzhou Tieying Gas Spring Technology Co.,Ltdhè una fabbrica di fabricazione nantu à a produzzione di molla di gas, ammortizzatore, etc. per più di 20 anni. Benvenuti à l'inchiesta!


Tempu di Postu: Dec-03-2022