Metudu di smontante di sustegnu di a molla di gas

Caratteristiche dimolla à gas di sustegnuè selezzione di a qualità di valutazione:

Umolla à gas di sustegnuHè cumpostu di e seguenti parti: cilindru di pressione, pistone, pistone, manica di guida di guarnizione, filler, elementi di cuntrollu in u cilindru è fora di u cilindru, è connettori.Allora oghje, presentemu e caratteristiche è a valutazione di qualità di a molla di gas di sustegnu!

Features: A molla di gas di sustegnu hè una spezia di molla di elevazione chì pò salvà u travagliu.Pò esse divisu in molle di gas di supportu autobloccanti (cum'è l'elevazione di u fondu di u sediu, u spinu di a sedia di u patrone, etc.), è molle di gas di supportu non autobloccanti (cum'è u supportu di elevazione di u troncu è porta di l'armadiu).

Per ghjudicà a qualità di una molla di gas di supportu, i seguenti aspetti deve esse pigliatu in cunsiderà: prima, a so prestazione di sigillatura.Se u funziunamentu di sigillatura ùn hè micca bonu, a fuga d'oliu è a fuga di gas saranu in u prucessu di usu;U sicondu hè a precisione, è a gamma di u so cambiamentu hè un standard impurtante per misurà a qualità di una primavera di gas di sustegnu.A più chjuca a gamma di cambiamentu hè, u megliu hè a qualità di a molla di gas di sustegnu, è vice versa.

1, Locu

Prima di disassembly the supporting gas spring, hè necessariu di truvà a pusizione curretta.A barra di supportu di a molla di gasu deve esse stallata in una pusizioni downward, è a pila ùn deve esse invertita.Dunque, we duverebbe assicurà a so pusizioni prima di disassembling, è poi fà una osservazione simplice.

Hè megliu per assicurà a qualità di resistenza è a prestazione di cushioning, è poi sguassate secondu a situazione specifica.S'ellu hè necessariu di caccià a molla di gas per via di u so fallimentu, ùn sguassate micca cù forza per evità prublemi serii.

2 、 Pocu sangue

Pudemu mette uprimavera d'arianantu à u pianu di trapanu prima, dopu truvà una pusizioni adattata, è utilizate un picculu drill bit per drilling fori è deflate.- A perforazione iniziale ùn deve esse troppu grande, cusì ci vole à deflate lentamente per evità qualchi difetti interni.

U sonu di l'aire sagnante pò apparisce à u mumentu di a perforazione, è l'oliu pò ancu esse ejected, cusì duvemu esse prudenti è portà vestiti protettivi.


Tempu di post: 09-09-2023