Quanti cumpunenti in Gas Spring?

Cumpunenti di surghjenti di gas

Mentre chì ci sò diversi tipi disurgenti à gas, a maiuranza di elli sò custituiti da i quattru cumpunenti principali elencati quì sottu;

Technical Information-1536x417

Rod

U bastone hè un cumpunente cilindricu è solidu chì hè parzialmente cuntenutu in a molla di gas.

Una parte di u bastone hè incrustata in umolla di gasa camera di l ', mentri u restu di a canna sbocca da a molla di gas.

Quandu hè sottumessu à a pressione, u bastone si move in a camera di a molla di gas.

U pistone

U pistone hè acumpunente di molla di gascunnessu à u bastone.Hè sanu cuntinutu in a molla di gas.U pistone, cum'è a barra, si move in risposta à una forza.

U pistone hè effettivamente attaccatu à l'estremità di a barra.Quandu a barra è u so pistone cuntattatu sò sottumessi à una forza, si movenu.

Quandu una forza hè appiicata à un pistone, hè designatu per scorri.Sciaranu cum'è l'asta si retrocede in a camera di a molla di gas.Una barra hè attaccata à u pistone in a camera da una molla di gas.

Sigilli

I sigilli sò prisenti nantu à tutte e molle di gas è sò obligati à prevene perdite.E surgenti di gas, cum'è u nome implica, cuntenenu gasu.

U gas inerte hè cuntinutu in a camera di una molla di gas.In a maiò parte di i casi, u gasu inerte hè nutatu intornu à u bastone o daretu à u pistone.

Quandu una forza hè appiicata à a molla di gas, a pressione hè creata in l'internu.U gasu inerte si cundensà allora, almacenendu l'energia meccanica di a so forza d'azzione se a molla di gas hè cumpletamente sigillata.

Quasi tutte e surgenti di gas cuntenenu oliu lubrificante in più di gas.I sigilli impediscenu chì u gasu è l'oliu lubrificante si sparghje fora di e surgenti di gas.

Simultaneamente, permettenu à e surgenti di gas per accumulà energia meccanica appliendu pressione in a camera.

Fine Connector

In ultimamente, assai surgenti di gas sò furnuti cù connettori finali.I connettori finali chjamati ancu raccordi finali, sò parti chì sò specificamente pensati per esse aduprati à a fine di una barra di una molla di gas.

Di sicuru, u bastone hè a parte di a molla di gas chì hè vulnerabile à una forza attu.In certi casi, un connettore finale pò esse assai bè necessariu per u bastone per operare in modu efficace.

GuangzhouTieyingSpring Technology Co., Ltd hè una fabbrica di fabricazione in a produzzione di molla di gas, molla di gas serratura, molla di gas di tensione è ammortizzatore di gas per più di 22 anni. Se vulete cumprà, per piacè.cliccate quì.Warmly vi benvenutu à inchiesta.


Tempu di Post: 15-May-2023