Cumu determinà l'elasticità di a molla di gas?

Produttore dimolla di gas: cum'è a primavera di torsione generale, a molla di gas hè elastica, è a so dimensione pò esse determinata da a pressione di travagliu N2 o u diametru di u cilindru idraulicu.Ma sfarente da a molla meccanica, hà una curva di duttilità quasi lineare, è certi paràmetri principali ponu esse definiti in modu flessibile secondu e cundizioni di travagliu.

Avà, trattemu in realtà di certi prublemi in a primavera di gasu, perchè pudemu sapè cumu affruntà tali prublemi quandu avemu scontru.

1. How to disassemble umolla di gas?

Risposta: Prima di disassembly the gas spring, perforate un picculu pirtusu tondu à u fondu di u gas spring per lascià u gasu è l'oliu in ellu, è poi disassemble.Tuttavia, ùn pò micca esse disassemblatu à vuluntà, chì pò dannu.

2. Chì hè a molla di gas sigillata cù ?

Risposta: I sigilli in a primavera di gas sò principalmente cumposti da anelli di sigillatura, chì principarmenti ghjucanu u rolu di sigillatura di gas.U fabricatore di a molla di gasu vi dice chì di solitu ci hè un anellu di metallu à mezu à l'anellu di sigillatura, chì hè impannillatu cù plastica duttile.

3. Pò umolla di gasesse riparatu s'ellu hè rottu?

Risposta: Una volta a molla di gas hè rottu, ùn pò micca esse riparatu, solu i danni ponu esse risolti.

U fabricatore di gas spring vi dici chì ci sò parechje cose per attentu à quandu si usa a gas spring, altrimenti a vita di serviziu di gas spring serà accurtata, è ancu a gas spring serà dannata.I fatturi principali di danni sò i seguenti:

1、 A molla di gas ùn deve esse trattatu.

2、 Ùn saldate micca a molla di gas è ùn lanciate micca in u focu.

3 、 Ùn mette micca a surgente di gasu in un locu cù alta temperatura, alta umidità, u sole direttu è assai polvera.

4 、 U fabricatore di a molla di gasu vi dice di ùn disassemble è mudificà i cunnessi di a molla di gas è a manguera.Un disassembly inadvertitu pò causà pezzi à pop out sottu pressione alta, chì hè assai periculosa.

5、 A molla di gasfabricatorevi dici micca à fà i surgenti di gas collide cù l'altri durante u almacenamentu è a manipulazione.In particulare, una volta chì a barra di pistone hè graffiata, a vita di serviziu di a molla di gas serà assai accurtata.Per piacè prestate una attenzione speciale quandu utilizate.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022