Cumu cumprà una molla di gas cuntrullabile?

Diversi prublemi à prestu attenzione à a compramolle à gas cuntrullabili:

1. Materiale: senza saldatura di tubi d'acciaio di spessore di parete 1.0mm.

2. Trattamentu di a superficia: una parte di a prissioni hè fatta di l'azzaru di carbone neru, è alcune di e verghe magre sò electroplated è disegnati.

3. Selezzione di pressione: più grande hè a pressione di a barra idraulica, u megliu hè (troppu grande per pressu, troppu chjucu per sustene).

4. Scelta di lunghezza: a durata di u bastone di pressione di l'aria ùn hè micca datu precisa.Se a distanza trà i buchi hè 490 è 480, pò esse usata nurmale (pò esse usata nurmale se l'errore di lunghezza hè in 3cm).

5. Selezzione Joint: i dui tippi di ghjunti ponu esse scambiati (u diametru di u pirtusu di a testa A-type hè 10mm, è u diametru di a testa di tipu F hè 6mm).

Metudu di stallazione dimolla di gas cuntrullabile:

A molla di gas cuntrullabile hà un grande vantaghju chì hè faciule d'installà.Quì parlemu di i passi cumuni per installà a molla di gas cuntrullabile:

1. L'asta di pistone di a molla di gasu deve esse stallata in una pusizioni discendente, micca à l'inversu, per riduce l'attrito è assicura una bona qualità di damping è un rendimentu di cushioning.

2. A determinazione di a pusizione di stallazione di u fulcrum hè a guaranzia per u funziunamentu currettu di a molla di gas.A molla di gasu deve esse stallata in u modu currettu, vale à dì, quandu hè chjusu, lasciate passà nantu à a linea media di a struttura, altrimenti, a molla di gasu spessu automaticamente automaticamente a porta aperta.

3. Umolla di gasÙn deve esse sottumessu à l'azzione di forza di inclinazione o forza trasversale durante l'operazione.Ùn deve esse usatu cum'è un passaghju.

4. Per assicurà a affidabilità di u sealing, a superficia di u pistone ùn deve esse danatu, è hè pruibitu di pittura è sustanzi chimichi nantu à u pistone.Ùn hè ancu permessu di installà a molla di gasu à a pusizione necessaria prima di spraying è pittura.

5. A molla di gasu hè un pruduttu d'alta pressione, è hè strettamente pruibitu di disseczione, coccia o colpi à vuluntà.

L'attenzione deve esse pagata durante a stallazione: per assicurà l'affidabilità di a sigillatura, a superficia di a barra di pistone ùn deve esse dannata, è a pittura è e sustanzi chimichi ùn deve esse dipinti nantu à a barra di pistone.Ùn hè ancu permessu di installà a molla di gasu à a pusizione necessaria prima di spraying è pittura.Ricurdativi chì a barra di pistone ùn deve micca girà à manca.Se hè necessariu d'aghjurnà a direzzione di l'articulazione, pò esse girata solu à a diritta.Questu pò ancu esse rotatu in una direzzione fissa.A dimensione di umolla di gasduveria esse ragiunate, a taglia di a forza deve esse apprupriata, è a taglia di u pistone di u pistoni deve avè una lacuna, chì ùn pò micca esse chjusa, altrimenti serà assai fastidiosa per mantene in u futuru.


Tempu di Postu: Feb-13-2023