Introduzione à u principiu di a struttura di a molla di gas

气弹簧曲线图

U principiu strutturale di umolla di gashè un gas inerte cum'è u mediu.U principiu di utilizà l'oliu industriale, u sigillu d'oliu, l'anellu di sigillatura è a molla di gas hè in realtà assai simplice.Simply put, hè di versà un pocu di oliu in a pipe è versà un pocu di oliu attraversu l'anellu di sigillatura per ghjucà un rolu di sigillatura.

Umolla di gashè basatu annantu à u principiu di un elementu elasticu cù nitrogenu è oliu industriale cum'è u mediu di travagliu.Hè cumpostu di una pipa di pressione, un pistone, una barra di pistone è una quantità di parti di cunnessione.L'internu di a molla di gasu hè pienu di nitrogenu d'alta pressione.A pressione di u gasu à i dui estremità hè uguali, ma i zoni di sezione trasversale in i dui lati di u pistone sò diffirenti.Una estremità hè cunnessa cù una barra di pistone è l'altru ùn hè micca.Sutta l'azzione di a pressione di gasu, una pressione hè generata à u latu cù l'area seccionale più chjuca, vale à dì a forza elastica di a molla di gas, a forza elastica di a molla di gas.A dimensione pò esse stabilita mettendu diverse pressioni di nitrogenu o varii di pistone di diametru.

A cuntrariu di e molle meccaniche, e molle di gas anu una curva elastica quasi lineare.U coefficient elasticu X di a molla di gas standard hè trà 1,2 è 1,4, è altri paràmetri ponu definisce in modu flessibile più principii strutturali di molla di gas secondu e esigenze è e cundizioni di travagliu.

Guangzhou Tieying Spring Technology Co.,Ltdhè un pruduttore prufessiunale di molla di gas in u distrittu di Nansha, Guangzhou dapoi u 2002, cuncintratu in molla di gas per l'automobile, mobili, lettu di muru è cusì. I nostri prudutti sò esportati in i Stati Uniti, Russia, Ucraina è altri paesi. cunsultate u nostru serviziu di u cliente prufessiunale.

微信图片_20220923094456


Tempu di Postu: 27-Sep-2022