Usu raghjone è stallazione di molla di gas

U gasu inerte hè injected in a primavera, è u pruduttu cù funzione elastica hè pruduciutu à traversu u pistone.U pruduttu ùn hà micca bisognu di energia esterna, hà una forza di elevazione stabile, è pò espansione è cuntrate liberamente.(Umolla à gas chjusupò esse posizionatu arbitrariamente) Hè largamente utilizatu, ma i seguenti punti deve esse nutatu durante a stallazione:

1. Umolla di gasL'asta di pistone deve esse stallata in una pusizione discendente, micca à l'inversu, in modu di riduce l'attrito è assicurà a megliu qualità di smorzamentu è prestazioni di ammortizzamentu.

2. A determinazione di a pusizione di stallazione di u fulcrum hè a guaranzia per u funziunamentu currettu di a molla di gas.A molla di gasu deve esse stallatu in modu currettu, vale à dì, quandu hè chjusu, lasciate passà nantu à a linea di u centru di a struttura, altrimente, a molla di gasu spessu push automaticamente a porta aperta.

3. Umolla di gasÙn deve esse sottumessu à forza di inclinazione o forza laterale durante u funziunamentu.Ùn deve esse usatu cum'è un passaghju.

4. Per assicurà l'affidabilità di u segellu, a superficia di u pistone ùn deve esse danatu, è a pittura è i sustanzi chimichi ùn anu micca dipinti nantu à u pistone.Ùn hè ancu permessu di installà a molla di gasu à a pusizione necessaria prima di spraying è pittura.

5. A molla di gasu hè un pruduttu d'alta pressione, è hè strettamente pruibitu di disseccà, coce o smash it at will.

6. Hè pruibitu di rotà a barra di pistone di primavera di gas à manca.Se hè necessariu d'aghjurnà a direzzione di u connector, pò esse giratu solu à a diritta.7. Temperature ambienti di funziunamentu: - 35 ℃ - + 70 ℃.(80 ℃ per a fabricazione specifica)

8. Quandu stallate u puntu di cunnessione, deve rotate flexiblely senza jamming.

9. A taglia selezziunata deve esse ragiunate, a forza deve esse apprupriata, è a dimensione di u colpu di u pistone deve avè un margine di 8mm.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022