Certi cunsiglii per installà a molla di gas lockable

Istruzzioni di Muntamentu è Orientazione

* Durante l'installazionemolla à gas chjusu, Muntà a molla di gasu cù u pistone chì puntanu in un statu inattivu per assicurà un ammortizzamentu propiu.

* Ùn permettenu micca chì e molle di gas si caricanu, perchè questu pò fà chì l'asta di pistone si piega o pruvucà l'usura anticipata.

* Serrate correttamente tutti i dadi / viti di montaggio.

*Molle a gas serrabiliùn sò micca mantenimentu, ùn vernici micca l'asta di pistone è deve esse guardatu da a terra, graffi è ammaccature.Cum'è questu pò impedisce u sistema di sigillatura.

* Hè ricumandemu di applicà un meccanismo di chjusu supplementu in un casu induve u fallimentu in l'applicazione di raccordi di molla à gas chjude hè risultatu in risicu di vita o salute!

* Ùn aumentate o ritirate e molle à gas chjude oltre e so specificazioni di disignu.

Sicurezza Funziunale

* A pressione di u gasu deve esse sempre mantenuta à l'internu da i sigilli è a superficia liscia di a barra di pistone per assicurà a sicurezza funziunale di a molla di gas chjusa.

* Ùn mette micca a molla di gas sottu pressioni di curvatura.

* I prudutti dannighjati o alterati in modu improperu di a molla di gas lockable ùn deve esse stallati nè per post-vendita nè prucessu meccanicu.

* Ùn deve mai mudificà o manipulà l'impatti, a tensione di tensione, u riscaldamentu, a pittura è a rimozione di qualsiasi impronta.

Gamma di temperatura

L'intervallu di temperatura ottimali cuncepitu per una molla di gas lockable ideale hè -20 ° C à + 80 ° C.Ovviamente, ci sò ancu molle di gas lockable per applicazioni maiò.

Vita è Mantenimentu

Molle a gas serrabilisò senza mantenimentu!Ùn anu micca bisognu di più grassu o lubricazione.

Sò pensati per travaglià per e so applicazioni currispondenti senza alcuna mancanza per parechji anni.

Trasportu è Storage

* Attuà sempre a molla di gas lockable dopu 6 mesi di almacenamentu.

* Ùn trasportate micca molle di gas chjude cum'è materiale in massa per prevene danni.

* Fate tuttu ciò chì hè pussibule per evità chì a molla di gas lockable sia contaminata da una pellicola sottile di imballaggio o nastro adesivo.

Prudenza

Ùn riscaldate, espone, o mette a molla di gas lockable in u focu apertu!Questu pò purtà à ferite per l'alta pressione.

Eliminazione

Per riciclà i metalli di a molla di gas lockable inutilizata prima depressurized a molla di gas.A molla di gas Lockable deve esse eliminata in una manera ecologicamente bona quandu ùn sò più necessarii.

Per questu scopu si deve esse perforatu, liberate u gasu di nitrogenu cumpressu è l'oliu deve esse drenatu.


Postu tempu: Apr-25-2023