A funzione di a molla di gas

Molla di gashè un accessoriu chì pò funziunà cum'è supportu, buffer, frenu, regulazione di l'altezza è regulazione d'angolo.
Sicondu e diverse caratteristiche è campi d'applicazione, i surghjenti di gas sò ancu chjamati supporti di supportu, supporti pneumatici, supporti pneumatici, etc.
U principiu di basa di umolla di gashè di pressu gas inerte è oliu, o una mistura di oliu è gasu in una cavità chjusa.

molla à gas 1

GuangzhouTieyingGas Spring Technology Co.,Ltdhè spicializata in a pruduzzione di diversi prudutti di molla di gas, soprattuttu bè à a molla di gas automatica o a serie di strut di gas, a nostra distanza di stallazione più corta attuale hè 7CM.A pressione hè 5-100N.U diametru di u tubu hè 12 mm.Hè adattatu per diverse scatole di visualizazione, scatole di gioielli è armadi di archiviazione, armarii d'uffiziu, scatuli cosmetichi, mobili, strumenti di precisione, scatuli artigianali è micro-apparecchi elettrici high-end è altre industrie di mobili di armadiu.
Ghjoca u rolu di supportu, buffering, chiusura lenta, etc., è hà rimpiazzatu largamente e molle di hardware ordinariu.Hè ricivutu bè da parechji amichi d'affari è pò esse pruduciutu secondu i bisogni di i clienti.


Tempu di post: 19-sep-2022