U metudu di prova di vita di a molla di gas lockable

L'asta di pistone di a molla di gas hè installata verticalmente nantu à a macchina di prova di fatigue di a molla di gas cù connettori cù e duie estremità in giru.Registrate a forza di apertura è a forza di partenza in u primu ciclu, è a forza di espansione è a forza di compressione F1, F2, F3, F4 in u sicondu ciclu, per calculà a forza nominale, a forza di attritu dinamica è a forza elastica di a molla di gas. .

Umolla a gas chjusadeve esse chjusu in u statu mid-span per pruvà a so forza di serratura.A velocità di misurazione di u tester di vita di primavera hè di 2 mm / min, è a forza di compressione assiale necessaria per a barra di pistone per pruduce un spostamentu di 1 mm hè u valore di forza di serratura.

Prima di l'elasticumolla a gas di serraturaprova, deve esse ciclatu trè volte sottu à a cundizione di travagliu simulatu, è poi chjusu à u puntu mediu di u colpu.A vitezza di misurazione di u tester di vita di a molla di gas hè di 8 mm / min, è a forza di compressione assiale necessaria per chì a barra di pistone si move 4 mm hè u valore di forza di serratura.

Test di vita di u gasu di primavera:

Sicondu u metudu di prova, u rendiment di almacenamentu à alta è bassa temperaturamolla di gashà una forza di prova eccellente, è dopu hè chjappu nantu à a macchina di prova di vita di a molla di gas.A macchina di prova esegue un ciculu di molla di gas in a cundizione di travagliu simulatu, cù a frequenza di u ciculu di 10-16 volte / minutu.Duranti tutta a prova, a temperatura di u cilindru di molla di gas ùn deve esse più di 50.

Dopu ogni 10000 cicli, a prestazione di a forza deve esse misurata secondu u metudu di prova.Dopu à 200, 000 cicli, i risultati di a misurazione anu da risponde à i seguenti requisiti.

Prestazione di sigillatura - Quandu a valvula di cuntrollu di a molla di gas hè chjusa, u pistone duverà un bonu rendimentu di sigillatura per assicurà chì a barra di pistone pò esse chjusa in ogni pusizione.

Ciclu di vita - U cilindru dopu a prova di prestazioni di almacenamentu à alta è bassa temperatura deve esse capace di resistà200.000 teste di vita di u ciclu, è l'attenuazione di forza nominale dopu a prova deve esse menu di 10%.


Postu tempu: Feb-09-2023