Chì sò i vantaghji di a molla di gas di tensione è di trazione?

* Mantenimentu bassu

 Molle di trazione di gas, à u cuntrariu di l'altri tipi di surgenti, necessitanu pocu à nisun mantenimentu.Sò sempre custituiti da parechji pezzi.

Un pistone, sigilli è attache sò tutti parti di una molla di gas.Tuttavia, perchè sti cumpunenti sò cuntenuti in un cilindru, mantene queste surgenti hè simplice.

Ùn avete micca bisognu di pulizziari o lubricate e parti, è ùn avete micca bisognu di oliu o lubricate.E surgenti di gas sò simplici per riparà per via di a so custruzzione autonoma.

E surgenti tradiziunali, cum'è queste, ponu sguassate è perde a so capacità di mantene l'energia in u tempu.E surgenti di trazione di gas sò prutetti da l'usura precoce da un cilindru pienu di gas.

In fine, e surgenti di trazione di gas sopra à l'altri tipi di surgenti.

* Ergonomia

L'ergonomia hè un altru vantaghjumolle di trazione di gas.Sò più còmode d'utilizà cà i surgenti ordinali.

Quandu sò esposti à una forza di compressione, generanu un muvimentu lisu.U pistone di una molla di trazione di gas si ritirarà solu in u cilindru.

Sò ergonomichi per via di u so muvimentu lisu.Per via di u so design ergonomicu, ponu ancu esse utilizati cù tipi specifichi di mobili, cum'è sedie d'uffiziu.

* Bloccu

E molle di trazione di gas venenu in dui tipi diffirenti: senza serratura è serratura.Quelli surgenti cù miccanismi di chjusi ponu esse "chjusi" in u locu.

Quelli chì ùn sò micca chjusi, invece, ùn anu micca sta opzione.Indipendentemente, avete l'opzione di usà molle di trazione di gas di serratura o senza serratura.

Un altru vantaghju di sceglie sti tipi di surgenti di gas nantu à e surgenti regulari hè chì sò dispunibili in i dui tipi.

* Longa durata

E surgenti di trazione di gas anu una longa vita.Di solitu campanu più di l'altri tipi di surgenti.

L'altri tipi di surgenti travaglianu solu per mezu meccanicu.Sò fatti da una pezza di metallu coiled chì hè utilizata per fà estensione o surgenti di compressione.

* Partenariatu cun noi per a molla di trazione di gas di alta qualità

Molle di trazione di gassò prudutti indispensabili chì furnianu assai vantaghji cumparatu cù altre forme di surgenti.

A scelta di una molla di trazione di gas di qualità pò esse un compitu simplice, ma ùn hè micca in u sensu genuu.

Guangzhou Tieying Spring Technology Co.,Ltdhà 22 anni di sperienza in a pruduzzione di molle di gas, cum'è molla di gas di compressione, molla di gas serratura, molla di gas di tensione è smorzatore di gas.Cù certificatu SGS ISO9001 IATF 16949, hà a nostra propria squadra di design. Ùn ci hè micca fuga di gas, nè perdite d'oliu, è basicamente senza prublemi dopu a vendita.Se vulete sapè più nantu à l'applicazione di a molla di gas, per piacè cuntattateci!


Tempu di post: Apr-18-2023