Chì ci hè u puntu di installà una molla di gas lockable?

Spring Gas Controllehè un accessori industriale cù funzioni di supportu, buffering, frenu, altezza è regulazione d'angolo.Adupratu principarmenti per piastre di copertura, porte è altre parti di machini di custruzzione.

Hè custituitu da e seguenti parti: cilindru di pressione, barra di pistone, pistone, manica di guida di guarnizione, riempimentu (gas inerte o mistura di gas oliu), elementi di cuntrollu in u cilindru è fora di u cilindru (si riferisce à Gas Spring cuntrullabile) è connettori.

U principiu di funziunamentu di a molla di gas cuntrullabile hè di riempie u cilindru di pressione chjusu cù gas inerte o mistura di gas d'oliu per fà a pressione in a camera parechje volte o decine di volte più altu ch'è a pressione atmosferica, è rializà u muvimentu di u pistone. aduprendu a diferenza di pressione generata da l'area di a sezione trasversale di u pistone, menu di a zona di a sezione trasversale di u pistone.

可控簧

Ciò chì deve esse attentu à l'usuMolla à gas cuntrullabile?

1. A causa di l'ambienti di travagliu duru di i machini di custruzzione, u funziunamentu di sigillatura di Gas Spring hè necessariu d'esse altu, è a polvera è altre sundries deve esse evitata da entre in a Gas Spring durante l'usu.Inoltre, l'attrezzi affilati deve esse impeditu di graffià o dannà a superficia di a barra di pistone di Gas Spring, è a barra di pistone ùn deve esse rivestita cù pittura è chimichi corrosivi.

2. Un certu marghjenu (circa 10mm) deve esse aghjuntu à u colpu di travagliu di u Gas Spring cuntrullabile per evità l'impattu di l'errori durante a stallazione nantu à a vita di serviziu è u funziunamentu di u Gas Spring.

3. U Gas Spring cunfiguratu nantu à a machina di custruzzione hà una vita di serviziu curta in l'ambiente esterno, chì deve esse cunsideratu in u disignu.

4. A gamma di temperatura ambiente di Gas Spring cuntrullable hè in generale - 35 ~ 60

5. U Gas Spring ùn pò micca suppurtà a forza laterale o forza oblicu in u prucessu di travagliu, altrimenti u fenomenu di l'usura eccentrica accadirà, purtendu à u fallimentu iniziale di u Gas Spring, chì hè ancu esse cunsideratu in u disignu.

6. Per a struttura di a porta di luce senza u dispositivu di serratura, u disignu deve assicurà chì a cunnessione trà u fulcrum fissu è u fulcrum mobile di u Gas Spring cuntrullable passa per u centru di rotazione dopu chì a porta hè chjusa, per assicurà chì a forza elastica. di u Gas Spring pò chjude a porta, altrimenti u Gas Spring spessu spinghje a porta aperta;Per strutture di porte più pesanti (coperture di a macchina), furnisce i dispositi di serratura.

7. Quandu uMolla à gas cuntrullabilehè chjusu è travagliendu, ùn ci sarà micca un muvimentu relative, è a so espansione cuntinuu è cuntrazione deve esse cuntrullata in u intervallu necessariu.

A struttura di a porta di a machina di custruzzione (cum'è a tapa di una macchina) hè generalmente relativamente pisanti.Quandu selezziunate Gas Spring, Gas Spring cù un dispositivu di sicurezza deve esse cunsideratu per evità potenziali periculi di sicurezza causati da fallimentu di Gas Spring.

9. Gas Spring cuntrollabile ùn deve esse usatu cum'è un dispositivu limitante, ma un dispositivu limitante supplementu deve esse aghjuntu.In generale, i capi di gomma sò usati per limità a pusizione.

Guangzhou Tieying Spring Technology Co.,Ltdpò pruduce diversi tipi di molla di gas, molla di gas lockable, serratura di gas, molla di gas di tensione etc.Please gentilmente cuntattateci per sapè di più infurmazione.


Tempu di post: May-09-2023