Induve si usa a molla di gas di compressione industriale?

A seguita hè una introduzione à l'applicazione dimolla di gas di compressionein l'industria, cusì chì pudete avè una cunniscenza più profonda di a primavera di gas di compressione.A barra di supportu idraulicu hè un pruduttu d'alta pressione.Hè pruibitu di analizà, coce, smash o toccu à vuluntà, è ùn hè micca permessu di esse usatu cum'è un passaghju.A temperatura di travagliu hè - 35 - 70 (80 quandu hè apposta persunalizatu).

Hè una bona scelta per aduprà molle di gas di compressione industriale per l'elevazione cuntrullata di coperchi, coperchi è valvole.E molle di gas in acciaio inox sò principarmenti applicabili à i bisogni speciali di l'industria alimentaria, a tecnulugia medica, a custruzione navale o a tecnulugia ambientale.

Molle a gas industriali in acciaio inoxfatti di diversi materiali di lega, cum'è V2A o V4A, ùn sò micca solu appruvati per l'industria alimentaria, ma ancu risponde à i requisiti di i normi di salute.U bastone di supportu pneumaticu ùn deve esse invertitu, chì pò riduce l'attrito, assicurà a qualità di smorzamentu è l'effettu buffer.A stallazione deve esse precisa, vale à dì, quandu si chjude a porta, lasciate si move nantu à a linea centrale strutturale, altrimenti spessu apre automaticamente a porta, è installate in a pusizione necessaria prima di spraying è pittura, Questa molla di gas in acciaio inox hè adattata. per l'industria alimentaria, a tecnulugia medica, a custruzione navale o a tecnulugia ambientale è altre industrii speciali.

U diametru di a cunchiglia di stu elementu damping fattu di acciaio inox hè 15-40mm, è pò avè diverse lunghezze di corsa è diverse forze di presa.Per permette a so applicazione in l'industria alimentaria è l'industria di a tecnulugia ambientale, a molla di gas in acciaio inox hè pienu di un oliu speciale per una ligera riduzione di vibrazioni in a pusizione terminale.

U principiu di funziunamentu di tutti i tipi di surgenti di gas hè u listessu, vale à dì, un sistema di autosigillante senza mantenimentu hè pienu di nitrogenu sottu pressione.Quandu a tappa hè chjusa, u nitrogenu scorri per u picculu pirtusu nantu à u pistone.A barra di supportu idraulicu hè un pruduttu d'alta pressione.Hè pruibitu di analizà, cuoce, smash o tuccallu à vuluntà, è micca solu aduprà cum'è un passaghju.A temperatura di travagliu hè - 35 - 70 (80 per a fabricazione specifica), Questu furnisce una certa velocità di entrata di pistone è assicura u frenu.

Quandu u pistone si move fora, l'oliu pienu in a pusizioni terminale pò causà un atterraggio suave.Per quessa, solu quandu u pistone è a molla di gas sò stallati in fondu, l'effettu damping di u terminal hà da ghjucà un rolu.Quandu u sistema principia, u nitrogenu torna è sustene l'operazione manuale accumpagnata.In cunfrontu cù altri metudi di damping, l'eccellente adattabilità di stu schema di damping hè principalmente mostrata in a pussibilità chì a molla di gas sia piena di nitrogenu separatamente.

工业压缩簧

Analisi di trè prublemi diMolla à gas di cumpressione

1. Di chì materiale hè u bastone di supportu in a primavera di gas?

Risposta: A barra di supportu in a molla di gas pò esse fatta di 40Cr, 45 steel, stainless steel è altri materiali, soprattuttu perchè a so forza risponde à i requisiti standard specificati.

2. Chì ghjè u mutivu perchè YQ cumpressione gas spring ùn travaglia ?

Risposta: A primavera di gas di compressione YQ ùn funziona micca perchè u so pistone internu o l'anellu di sigillatura hè dannatu, chì deve esse rimpiazzatu immediatamente.

3. Dopu à a prova di vita di a primavera di gas, u valore di forza diventa più grande dopu à riscaldamentu.Cumu risolve stu prublema?

Risposta: Dopu à a prova di vita di fatigue di a molla di gas, u nitrogenu in l'internu si espansione, chì aumenterà u valore di forza.À questu tempu, pudete rinfriscà per un certu tempu, è dopu pruvà cumu cambia a curva di pressione è s'ellu risponde à i bisogni di u disignu.

Questu hè a fine di a classe Tieying d'oghje.Avemu da aghjurnà regularmente u cuntenutu.Accoltamu i clienti à visità è guidanu è venenuGuangzhouTieyingGas Spring Technology Co., Ltd.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022